December 4, 2007

一周年了

光阴似火箭,转眼间一年了...去年的今天是我踏入“利富达”(Revertex)的第一天。依稀记得当天一共有四位newcomer包括我在内。另外三位是实习生,仅有我是'masuk kerja'的。

在利富达的这一年内,学了新事物、体会了不少新鲜事、接触了各式各样的人,也见见新世面...的确丰富了我的人生。其中当然少不了与同事之间所建立的感情,相知相识到一起合作,获益良多!谢谢你们的教导!一年的光阴实在不长,总觉得自己还不能独善其身,自己的asset还不足于面对更大更艰巨的挑战。套我同事一句话:“还有排你学呢,年轻人!”。真的,无可否认!

今天过了第二轮的面试,还不知道结果,还在人生的分岔路徘徊着,前途一片迷惘!从未想过在这只能待短短的一年,好似过客,也许这就是人生,人生的驿站之一...


1 comment:

Anonymous said...

Time really flies, we already graduated for one and half years! I also didn't realise that you've been working for one whole year over there!

Still remember the day you resign from Mewah Oil, I called you from ERM office early morning, you were so angry and complaining so loud that even Kok Long sitting next to me can hear your voice.

Soon you'll be transferred to third company of your life!

When I look at jobs ad, I don't know whether I should consider myself as fresh grad (since not much experience) or how. Life is so difficult...